maandag 25 oktober 2010

Beatrix Potter..

Vorige week was ik aan het rondneuzen in een hobbywinkel en ze hadden daar een paar leuke stofjes! Waaronder deze van Beatrix Potter, waar ik gelijk weg van was! Ik vind het zulke lieve afbeeldingen en ik zag er gelijk een tas in! Vandaag op mijn vrije dag achter de naaimachine gekropen en dit kwam eruit:
De afbeelding rechtsonder is de achterkant! De binnenkant en de hengsels zijn van een schattige bloemetjes-stof! Ik zou 'm haast zelf houden! :)
Daarnaast kreeg ik nog een vraag of ik voor iemand een mobiel-hoesje wilde maken! Ik kreeg de afmetingen door en zie hieronder, mijn eerste mobielhoesje! :)
Hopelijk past de telefoon erin, dat hoor ik vast deze week wel!
(rechts zie je hoe het hoesje dicht getrokken kan worden)
Nou, dat was het weer even voor vandaag! :)

3 opmerkingen: