vrijdag 10 december 2010

Leuke stempels!!

Ik ben helemaal weg van de leuke creaties van Eline's Huis!
Dankzij Fenny en Nancy kwam ik erachter waar ik de leuke stempels kon kopen die zij bij veel creaties gebruikt. Ik heb de onderstaande stempels besteld! (zijn plaatjes met copyright van YourZoap omdat ik de bestelling nog niet binnen heb ;) )
Ik zag op haar blog zulke leuke ideetjes die anderen weer van haar hebben overgenomen. Zoals deze:
Dus nog even een kartelschaar kopen en dan wachten tot mijn stempels met inkt binnen zijn!! :)

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk!!
    Ik ben nog ff aan haken, maar van het weekend en volgende week ga ik hiermee lekker aan slag!
    Het liefst begin ik er nu gelijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaahhhh, erg leuk!
    Ik ben ook fan hoor!
    En toevallig ook druk naar stempels aan het kijken momenteel. Deze zijn super!
    Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn ze leuk!!! Toch ook maar bestellen ;-) Ben zo benieuwd naar jouw resultaat!! Veel plezier (vast)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn inderdaad erg mooi. Ik had ze laatst op een beurs in de handen, maar had ze toch maar niet gekocht, omdat ik niet erg veel stempel. Maar nu ik ze weer zie... misschien dat ik ze toch ook maar bestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super leuk! Ik vroeg me al af wat voor bijzondere stofjes dat waren maar het zijn dus stempels!!
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen