maandag 30 mei 2011

Je hele leven verandert...

Sinds dat ik weet dat ik moeder wordt (of eigenlijk al ben..) is mijn leven al veranderd! Ik eet en drink anders.. de hele dag ben je in je hoofd bezig met het feit dat er een minimensje in je groeit en zelfs mijn creatieve uitspattingen zijn veranderd!
Zo heb ik afgelopen weekend een aantal slabbetjes gemaakt! Ik weet nog niet of ik ze zelf ga gebruiken, maar ik kan er altijd wat bij maken! Het hangt er ook vanaf of het een jongetje of een meisje wordt, dan kan ik beter met kleurtjes werken! Zie hieronder 5 voorbeelden! (de binnenkant is van badstof zodat vocht goed opgenomen kan worden)


Ze zijn erg makkelijk te maken!
En dan hieronder als trotse moeder nog even 2 foto's van ons minimensje!
Hier zwaait hij/zij naar ons!
En een mooi rond hoofdje!

Morgen ben ik precies 16 weken, het gaat al best snel! Over 5,5 week weten we wat het wordt! Maar... tot de bevalling weten echt alleen wij 2 wat het wordt... ;)







3 opmerkingen:

  1. heel mooi gedaan!!!spannend zwanger zijn van je eerste...ik ga je blog volgen dan blijf ik op de hoogte van de zwangerschap...groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je zwanger bent, en wat een mooie slabbetjes! Leuk hea om voor kleintje dingen te haken en te naaien? Vind ik namelijk wel!! Maar het is natuurlijk helemaal bijzonder als je dit voor je eigen kindje kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke proficiat trouwens! Zwanger zijn van je eerste kindje is echt het mooiste wat je kan meemaken... ZO speciaal dat leven dat in je groeit. En trots op je echo's? De eerste foto's van jullie kleine uk! Prachtig he! Met mijn meisje van acht maandjes oud kan ik me het hele gevoel nog zo voorstellen :-)
    De slabbetjes zijn trouwens geweldig leuk! Ik ga in september eindelijk lessen volgen om ook te leren naaien en dan ga je de baby- (of ondertussen peuter-) maaksels eruit zien vloeien ;-) Leuk om lekker voor je eigen kind te kunnen ontwerpen en maken :-)
    Heel erg bedankt voor je link van die muurstickers, ik ben echt aan het twijfelen om ze te bestellen, al vind ik ze een beetje duur :-/ Nog even over nadenken en ze waarschijnlijk dan toch kopen, hahaha :-p
    Geniet van je zwangerschap.. Ik wens je heeeeeel veel succes. En het vliegt hoor! Voor je het weet hou je die kleine al in je armen :-)

    BeantwoordenVerwijderen