zondag 6 maart 2011

Blog Award! :)

Hoi allemaal! Het is even geleden dat ik wat heb achtergelaten, i.v.m. mijn sleutelbeen. We zijn ondertussen 5 weken verder, en het gaat nu een stuk beter! De eerste 4 weken was echt een drama, maar sinds een week gaat het met sprongen vooruit! :)
Ik kreeg van JufKrul een award!
Namelijk:

Het ontvangen van deze award gaat gepaard met een aantal spelregels:
1. Als je deze award krijgt maak je een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award gaf.
2. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van de favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de award gewonnen hebben.
4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zulke bekende blogs.

Mijn award geef ik door aan:
Zazoem: Zij maakt hele leuke en gevarieerde dingen.
Sow Cute! : Ik lees haar blog graag omdat we dezelfde smaak hebben qua naaisels.
The Sparkle: Zij maakt ontzettend leuke tassen, wat een inspiratie voor mij is!

1 opmerking: