vrijdag 11 maart 2011

De eerste creaties weer!

Vanaf vorige week kon ik weer wat creatiefs gaan doen, na de breuk in mijn sleutelbeen! Gelukkig geneest het de laatste 2 weken pas echt goed, dus in de nachtdienst kon ik weer creatief aan de gang! Deze tas heb ik van een leuk stofje gemaakt die ik tegenkwam bij de stoffenwinkel! Hij kan nog dicht met klittenband.Verder had ik nog een heel leuk patroontje van deze kikker, die je een broekje of een rokje aan kunt doen. Hier ga ik er zeker nog meer van maken!!
Heb ook nog een voorraadje stoffen harten gemaakt, allemaal verschillend bestempeld.

4 opmerkingen:

  1. Leuk!!! De tas en de hartjes zijn super, maar vooral van die kikker en ik helemaal weg!!!! Wat een grappig ding zeg! Ik wou dat ik ook zo overweg kon met een naaimachine.
    Je vroeg voor wanneer ons geitje (Miep) haar kleintje(s?) verwacht... om eerlijk te zijn: geen idee. Onze bok loopt altijd bij de miekes, dus ze kan eender wanneer gedekt zijn. Ik weet alleen dat ze vier maanden draagt, maar ja, voor wanneer ze zijn kan ik er niet uit afleiden :-p Verrasing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die tas is gaaf, lijkt wel beetje op de 'postbag'die ik vorig jaar heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hartje zijn super!

    Gaat het nu weer goed met je sleutelbeen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je weer kan naaien! ik vind je tas heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen