maandag 19 juli 2010

Stoffenwinkels zijn net snoepwinkels...

Zoals de titel al zegt... als ik in een stofwinkel loop (met een wolwinkel heb ik hetzelfde trouwens..) dan ben ik als een klein kind in een snoepwinkel! Herkennen jullie dat ook? Ook al ben ik er vaker geweest en zijn er niet eens echt nieuwe stoffen... ik kan er vol bewondering rondlopen :)
Ook vandaag kon ik mij niet inhouden en ben ik even naar de stoffenwinkel in de buurt gegaan.. En dit is mijn aanwinst!

Ik ben vooral gek op de kleur lime-green, zoals misschien ook wel te zien was aan een aantal tea-wallets die ik had gemaakt ;)
En ik zoek vaak leuke combinaties van een effen kleurtje en een printje waar dat kleurtje ook in voorkomt. Vond vooral de lila stof met de witte sterrtjes leuk!
Ook hadden ze daar wat leuke knoopjes waarvan ik er een paar heb meegenomen, ben benieuwd of dat bevalt want meestal gebruik ik zelfgemaakte knoopjes..
Dit zijn de knoopjes:


Ook Frutseltje vond de stofjes mooi :)


En ik vind het helemaal leuk dat ik al reacties krijg op mijn blog en dat er al een aantal volgers zich hebben aangemeld! Bedankt meiden! Gezellig!

3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens!!! Als ik niet een keer oppas koop ik nog een hele wolwinkel leeg ;)
    Ben benieuwd naar wat je allemaal maakt (lees foto's van je werk) ;)
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he in dat soort winkels ronddwalen! Je hebt leuke dingen uitgezocht, ben benieuwd wat daar voor een moois uitrolt.

    BeantwoordenVerwijderen