vrijdag 23 juli 2010

SWAP!

Ik heb een paar weken geleden voor het eerst meegedaan met een SWAP! :) Via het Crafty Swap Forum deed ik mee met de Zomerswap.. en ik heb toen een swap van Nancy gekregen! Hieronder zie je een foto hoe het eruit zag toen ik het uit de envelop haalde:

Daar wordt je toch vrolijk van??! :)
Toen moest ik het natuurlijk gauw uitpakken en zat er zoveel leuks in! Een zelfgemaakte Teawallet, 8 stofjes (die al gebruikt zijn :p), wat applicaties en een leuk Kawaii-labelsetje..
Ohja, en ook nog een zelfgemaakt tasje (de paarse)!


Ik ben helemaal enthousiast geworden door het swappen. Ik ga samen met Lique een prive-swap doen, dus daar ga ik dit weekend mee bezig!

Daarnaast had ik ook nog meegedaan met de verloting bij Nicollie op haar blog en die had ik gewonnen!! Toen heb ik dit jasje gewonnen met een notitieblokje erin, door haar zelf gemaakt! :)



Misschien moet ik ook maar eens gaan nadenken over een verloting :) Maar dan moet ik eerst wat meer volgers hebben, ik begin nog maar net!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekregen! Tsja, met een pakketje van Nancy zit je altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen