zondag 15 augustus 2010

Bijna vakantie!!

De titel zegt het al.. bijna vakantie! :) Nog 5 daagjes werken en dan lekker 3 weken vrij..
Dit weekend was ik ook vrij, dus heb even een paar projectjes in elkaar geflanst!
Voor 2 nichtjes heb ik een tasje gemaakt.. Voor een groot meisje en een klein meisje :)
Daar komt natuurlijk ook nog wat leuks bij in!
(en heb hun naam als een soort labeltje erbij in genaaid)
En ik wilde ook eens proberen om een speldenkussentje te haken.. Had eigenlijk niet gezocht naar een patroon, maar heb het zo uit mijn hoofd gedaan.
Best grappig geworden!

En ik heb er ook nog wat meer buideltjes bij gemaakt!

Zijn er nog mensen die mee willen doen met mijn PIF? In principe is 1 iemand genoeg!
En nog 1 volger en er komt een leuke Give Away!



4 opmerkingen:

  1. Zullen wij met elkaar PIF mee doen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hermiek,
    Leuk dat je mijn blog volgt. Volgens mij wordt ik bij jouw volger nummer 30!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke en lieve dingen gemaakt, de tassen zijn mijn favo's!

    BeantwoordenVerwijderen