zondag 1 augustus 2010

Zondag!

Het is Augustus!! Daar ben ik blij mee!! :)
Dat betekent dat ik nog maar 3 weken hoef te werken en dat ik vakantie heb... en dat betekent ook op vakantie GAAN! Heerlijk even er tussenuit.
En dat betekent ook nog eens mijn verjaardag... altijd gezellig!

Heb mijn tweede nachtdienst erop zitten, en er is zowaar een 2e tas onder de naaimesjien vandaan gerolt! :)
Deze vind ik zelf weer iets mooier dan de eerste (al zeg ik het zelf, haha). Ik vind het vooral leuk dat de voorkant en de achterkant verschillend zijn!


En nu heb ik niet zoveel stof meer, dus heb ik een goed excuus om deze week weer even langs de stoffenwinkel/-markt te gaan dacht ik zo...! :)

Oh, en vannacht (of eigenlijk vanmorgen) kwam deze vreemdeling nog op mijn pad!


Ik kon haar (ik vind het een "haar", heb het niet gecheckt trouwens.. :p) zomaar aaien! Daarna hobbelde ze snel het bos in..

En hoe gezellig is dit als je net wakker bent!!

Iedereen een fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten